Otsi veebist

Generic filters
Exact matches only

Pretensioonist teavitamine

Kahjust teatatakse viivitamata pärast kahju ilmnemist edasimüüjat ehk kust te toote ostsite.  Ostu kinnitamiseks tuleb esitada kviitung või arve ja vea kuvamiseks tuleb lisada foto. Kaebus tuleb esitada enne toote paigaldamist.

Enne registreerimist:

  • Veenduge, et kahju pole tekitatud transportimisel. Saadetise vigastused tuleb fikseerida kauba vastuvõtmisel koos kulleriga. Hilisemaid pretensioone on raskem aktsepteerida.
  • Veenduge, et monteerimine, paigaldus ja hooldus on tehtud õigesti
  • Lugege ” Garantiitingimusi “
  • Kui kaubasaaja leiab, et veast teatamine on õigustatud, esitab ta pärast garantiitingimustega tutvumist oma kaebuse müügikohta (nt ehitus- või majatootjat) kui toote puudus või kahjustus kuulub tootja garantii alla.
  • Tooteid tuleb kontrollida nii pärast tarnimist ja enne paigaldamist.  Kaebuse esitamiseks peate täitma vormi.
  • Lisage foto või video, mis näitab defektset toodet.

Pretensiooni edastamine

Enne kui esitate reklamatsiooni, veenduge selle põhjendatuses. Tutvuge üldiste garantiitingimustega AS Viljandi Aken ja Uks toodetele. Sisestage reklamatsiooni kohta võimalikult üksikasjalik informatsioon.
Mida rohkem informatsiooni me saame tekkinud kahju kohta, seda kiiremini sujub reklamatsiooni lahendamine.

Ärge paigaldage defektset toodet!

Kui see on möödapääsmatult vajalik, siis pildistage toodet enne paigaldamist. Mehhaaniliste kahjustuste reklameerimist peale toote paigaldamist ei aktsepteerita!
Transpordikahjustused peavad olema märgitud transpordi saatelehele.

Oma reklamatsiooni saad esitada siit :  https://www.claim.vau.ee/

Probleemide ja küsimuste korral palun kirjutage   claim@vau.ee.